Status van je bestelling 

We houden je maar al te graag op de hoogte van je bestelling! Heb je een account aangemaakt dan kan je daar je status van je bestelling bekijken.

  • Staat de status van je bestelling nog op In de wacht dan hebben wij de betaling nog niet ontvangen. Op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen dan zal de status van je bestelling automatisch naar In behandeling veranderen.
  • Staat de status van je bestelling nog In behandeling dan betekent het dat je bestelling in goede orde door ons is ontvangen maar nog niet is verstuurd.
  • Staat de status van je bestelling op Afgerond dan is de bestelling door ons verstuurd en ontvang je van ons een track & trace code.

Track & Trace
Nadat jouw bestelling is verzonden , ontvang je van ons een track & trace code van PostNL. Deze track & trace vindt je in je verzend bevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, ontvang je geen track & trace code. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Bezorging

Op werkdagen is het voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis (tenzij anders aangegeven). Bestellingen boven de €75,- is altijd verzending gratis. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag).

Vertraagde levering
Op werkdagen voor 17:00 besteld, is de volgende dag in huis. Wij proberen hier altijd aan te voldoen. Helaas gaat het ook eens mis. In het geval dat het tóch misgaat proberen wij er alles aan te doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra we merken dat het bij jouw bestelling is mis gegaan, nemen we direct contact met je op. Wij proberen je altijd op de hoogte te houden van de status van je bestelling

Verzendkosten

Bestellingen boven de 75 euro naar Nederland en België worden altijd gratis verzonden, onder de 75 euro wordt er € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht. Voor brievenbuszendingen wordt er 2.95 gerekend. Voor zendingen buiten Nederland en België rekenen we € 9.95. Wij verzenden wereldwijd.

Pakket niet ontvangen en overige vragen 

Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:

– Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

– Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

– Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorg moment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd
Dat is inderdaad niet de bedoeling! Als uw bestelling beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice

Mijn adres is verkeerd ingevuld
Heb je per ongeluk iets besteld en heb je een fout gemaakt in je adresgegevens. Dat kan natuurlijk gebeuren! Geen probleem, neem contact op met onze klantenservice  en laat ons weten wat er veranderd moeten worden. Doe dit wel voor 16:30 zodat wij het adres nog op tijd kunnen aanpassen.

Ik heb een order geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Al betaald maar toch je order geannuleerd? Wij storten binnen 14 dagen het bedrag terug op je rekening.