Klantenservice & Community
Altijd een stap extra
Handleidingen?
Bekijk de handleidingenpagina uit onze community! >
Vragen over levering?
Bekijk de bestelling & levering pagina >
Hulp nodig?
We helpen je 24/7 graag verder in de community >
Iets terugsturen?
Regel het op de retourinformatiepagina >
Veelgestelde vragen
Voor de aankoop
Jazeker. Je kunt onbeperkt telefoons of tablets aansluiten op Smart Home Beveiliging. Wel adviseren we voor elke telefoon / tablet een eigen account aan te maken.
Jazeker! Alleen als je het systeem alleen via internet hebt aangesloten ontvangt je dan geen melding. Verder werken de producten nog volledig lokaal.
Alle sensoren en producten zijn draadloos en werken op batterijen. Wij verkopen camera’s welke ook draadloos op accu werken of met bekabeling.
Jazeker. Meer informatie en het regelen van de aanvraag vindt u op de installatie pagina.
Jazeker! Al onze producten werken ook in combinatie met huisdieren.
Na de aankoop
Bekijk hiervoor deze instructies uit onze community.
Bekijk hiervoor dit artikel uit onze community.
Deze melding betekent dat de internetsnelheid of stabiliteit niet genoeg is om beelden van de camera of slimme deurbel op uw smartphone of tablet te kunnen laten zien. Dit komt wel eens voor als je bijvoorbeeld een minder goede internetverbinding op uw telefoon heeft in een bepaald gebied. Het live meekijken is een videostream, hiervoor is een goede / stabiele internetverbinding aan beide kanten nodig. De melding netwerkfout kan betekenen dat dat er geen internetsignaal aanwezig is op uw camera of op uw Smartphone / Tablet. Controleer uw internetverbinding bij de camera en op uw Smartphone / tablet.
Dit probleem kun je in veel gevallen oplossen door:
- De internetverbinding optimaliseren op de locatie van uw smartphone / tablet of de locatie waar u smart home beveiligingssysteem is aangesloten. Zorg voor een goede en snelle wifi verbinding op locatie van het apparaat. Houdt hiermee bijvoorbeeld dat bepaalde openbare wifi netwerken traag kunnen zijn. Gebruik hiervoor onze wifi versterker.
- Alle apparaten te ”vernieuwen”. Op het startscherm van de app, swipe van boven naar beneden en laat dan los om opnieuw verbinding te maken.
Bekijk hiervoor deze pagina uit onze community.
We adviseren om de volgende zaken na te lopen:
– Verwijder de batterijen van de deurbel en controleer of alle beschermingen / omhulsels eraf zijn. Controleer de zijkanten goed en kijk of alle bescherming (plastic, folie, lijm etc) hiervan verwijderd is. Zorg er ook voor dat eventuele lijmresten van het plastic volledig aan de zijkanten van de batterijen zijn verwijderd. Deze zijn bevestigd bij het + en – teken van de batterijen.
– Controleer of de springveren goed contact maken en plaatst de batterijen terug in de deurbel.
– Onder de instellingen > Instellingen voor energiebeheer kunt u controleren of de deurbel wordt opgeladen of dat de deurbel gebruik maakt van de batterij.
Mocht u na het verwijderen en controleren van de batterijen nog steeds problemen ondervinden neem dan > contact met ons op.
Neem contact op:
> Community!
9.000 andere gebruikers inclusief product-experts staan klaar om je te helpen met al je vragen! Bovendien vind je hier alle handleidingen en product video's.
> Klantenservice chat
Hier kun je terecht voor alle vragen omtrent levering en bestelling. We zijn elke dag bereikbaar van 9 tot 17 uur via de live chat. Je vindt deze links onderaan in je scherm
> Stuur een e-mail
Gebruik het contactformulier hieronder of stuur een mail naar info@smarthomebeveiliging.nl
> Facebook messenger chat
Chat met ons via Facebook messenger!
Bedrijfsgegevens
Smart Home Beveiliging
Koelmalaan 350 (geen bezoekadres)
1812 PS Alkmaar
Postadres:
Papland 16
4206CL Gorinchem
E-mail : info@smarthomebeveiliging.nl
KVK : 68153708
BTW : NL857323428B01
IBAN : NL52INGB0006705858