Retourinformatie

Het is altijd vervelend als je iets terug moet sturen. Daarom doen we er alles aan om je zo snel en goed mogelijk weer op weg te helpen. Bekijk de retourinformatie of meld je retour hieronder aan. Na het aanmelden van je retour sturen we je een retourlabel.

Let op: Er is een vertraging ontstaan in ons magazijn. Je retourzendingen worden hierdoor later behandeld dan dat je normaal gesproken van ons mag verwachten. We doen ons best om alle retourzendingen zo snel mogelijk te behandelen. Bedankt voor je begrip.

Retourinformatie
Wij hanteren een niet goed geld terug garantie en een retourtermijn van 14 dagen. Indien je ons meld dat je het product retour wenst te sturen binnen 14 dagen na ontvangst, dan heb je daarna nogmaals 14 dagen om het product te retourneren. Indien je het product in goede en originele staat terugstuurt dan zullen wij de zending verwerken en het bedrag terugstorten. Is je product defect? Dan valt dit natuurlijk onder de garantie en wordt dit door ons zo goed en snel mogelijk opgelost. We schieten de verzendkosten altijd voor, in sommige gevallen worden de verzendkosten verrekend met de terugbetaling.

Meld je retour aan

Gewenste oplossing
Geld terugVervanging / reparatie

Toelichting / Extra informatie (Vermeld hier zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is, dan kunnen we je retour zo goed en snel mogelijk verwerken).

Retourvoorwaarden
Voor alle aankopen in deze webshop geldt “Niet goed – geld terug” wanneer je je houdt aan de volgende retourvoorwaarden.

  1. Zending via een pakketdienst met track en trace.
  2. Melding retour binnen 14 dagen na aankoop via bovenstaand formulier. De aankoopdatum is de datum op de factuur.
  3. Compleet retour. Alles wat je hebt ontvangen, moet worden teruggestuurd.
  4. In een degelijke verzendverpakking retour, bij voorkeur in dezelfde verpakking waarin het product aan je verzonden is.
  5. Product en product-verpakking dienen onbeschadigd retour te komen. Dus test eerst het product voordat je het product installeert/monteert.
  6. Met onbeschadigde zegel(s) en ongebruikte plakstickers aan de achterkant van het product. Je kunt het product dus niet open schroeven.
  7. Alle producten uit de dienen volledig uit je app verwijderd te zijn volgens deze handleiding. Anders kunnen wij de producten niet in ontvangst nemen.
  8. Met een ingevuld retourformulier.
  9. We schieten de verzendkosten voor. Indien het aankoopbedrag wordt teruggestort houden wij 4,95 verzendkosten in op de terugbetaling. Heb je transactiekosten betaald? Dan krijg je deze niet terug gestort.
  10. Zelfgemaakte verzendkosten kunnen niet door ons worden vergoed. Je dient gebruik te maken van het ontvangen retourlabel.
ideal betaalmogelijkheid smart home beveiliging
paypal betaalmogelijkheid smart home beveiliging
Bancontact mister cash

Onze pakketten

Camera’s